EFC

Laureaci 2018

KATEGORIA „ARTYKUŁ NAUKOWY”

Kapituła Konkursu Romana Czerneckiego przyznała dwie równorzędne nagrody w wysokości 10 000 złotych autorom dwóch artykułów:

- dr Anna Baczko-Dombi, Ucieczka od matematyki. Rekonstrukcja procesu w kontekście społecznego wizerunku przedmiotu. "Edukacja” (2017, t. 140, nr 1).

- Magdalena Smak, Dominika Walczak, The prestige of the teaching profession in the perception of teachers and former teachers. „Kwartalnik Edukacja” (2017, t.5-2, s.22-40)

  •  Wyróżnienie otrzymał tekst:

- Przemysław Staroń, A czemu by nie z seniorami. „Głos Nauczycielski” (2016, nr. 33-36 s. 16-17 i nr. 36, s. 14-15).


NAGRODA SPECJALNA

- Jędrzej Malko, międzyredakcyjny projekt Spięcie (2018) oraz współautorzy:

  • - dr Przemysław Sadura, Anna Cieplak, Chcemy szkoły życia, nie przeżycia. „Krytyka Polityczna”;

  • - Michał Tomaszewski, Przestrzeń, która dzieli. „Magazyn Kontakt”;

  • - dr Katarzyna Kasia, Polska szkoła, czyli pokraczna wspólnota. „Kultura Liberalna”;

  • - Karolina Olejak, Szkoła poza kadencyjnością, nauczyciele z podmiotowością. „Klub Jagielloński”;

  • - Jarema Piekutowski, Piotr Jesionowski, Nauczycielu, zejdź z podestu. „Nowa Konfederacja”.

  • Z radością informujemy, że międzyredakcyjny projekt 'Spięcie' został wyróżniony przez magazyn The New York Times. Link do artykułu znajdziecie tutaj.
  •